فقط کاندوم😐
اگه میتونی جلوگیری همسرت کنه عالیه با کاندوم
اگه نه که قرص بخور
از جلوگیری طبیعی هم میترسم موندم چکار کنم😑😑😑
خو خسته شدم از قرص
البته نظرمن اینه کسی که خیلی حرفه ایهه باید برات ایودی بزاره ومرتب باید چک بشه و چیز سنگین بلند نکنی من که ریسکشو نتونستم بپذیرم
بااحترام فامیلمون الان باایودی چندوقت دیگه زایمانشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.