۶ پاسخ

فقط کاندوم😐

اگه میتونی جلوگیری همسرت کنه عالیه با کاندوم
اگه نه که قرص بخور

از جلوگیری طبیعی هم میترسم موندم چکار کنم😑😑😑

خو خسته شدم از قرص

البته نظرمن اینه کسی که خیلی حرفه ایهه باید برات ایودی بزاره ومرتب باید چک بشه و چیز سنگین بلند نکنی من که ریسکشو نتونستم بپذیرم

بااحترام فامیلمون الان باایودی چندوقت دیگه زایمانشه

سوال های مرتبط