۶ پاسخ

سلام شیر بذار یک لیوان
داخلش یک قاشق ارد برنج و نصف قاشق نشاسته بریز یکمم شکر
خیلی کمم وانیل اگه دوس داشتی حتی میتونی بجاش کمی گلاب بزنی و کره بذاری روی حرارت خیلی کم و درست کنی
من لایه ای درست میکنم زعفرونی و وانیلی یا گلاب و...

بعضیا زعفران دم کرده‌میریزن خیلی خوش مزه تر میشه و

به ازای هر یه لیوان شیر پرچرب محلی یه قاشق شکر یه قاشق ارد برنج بریز هم بزن بعد شلعه رو روشن کن کمی پودر هل و گلاب بزن از همون اول با شعله ملایم با یه قاشق سلیکونی یا قلشق جوبی مرتب هم بزن ولش نکن در نهایتم پودر دارچین بزن

میتونی موقع پخت گلاب و عرق هل بریزی و موقع خوردن شکر و دارچین بریزی

بعد میریزم تو مخلوط کن

من اول برنج و شیر و آب میذارم بپزهه

سوال های مرتبط