۶ پاسخ

من همش مواد و کم و زیاد میکردم یا خمیر میشد یا سفت، اینی که میگم معتدل ترین رسپیه،
یدونه تخم مرغ
یه قاشق و نیم آرد
یه قاشق ماست
یذره پکینگ پودر
یه قاشق سرخالی شکر
گاهی شکر نمیزنم مربا روش میریزم
تو خونمون باشیم پودر مغزیجاتم میریزم چون هیچ جور دیگه نمیخوره
تابه رو میذاری داغ میشه یه قاشق میریزی حباب که زد برمیگردونی طلایی شد برمیداری

یدونه تخم مرغ یک و نیم لیوان ارد نصف لیوان شکر بکینگ پودر و وانیل ی قاشق روغن/ی لیوان شیر/اینارو حسابی هم بزن بعدش تابه داغ حتما زیرش شعله پخش کن بزار اگه میخوای بازاری در بیاد /امتحانی کمی بریز با ملاقه کوچیک دیدی حباب زد روش منتظر باش سه چهار ثانیه هم پشتشو بزار سرخ شه نوش

۱ دونه تخم‌مرغ هم بزن

شیر نصف لیوان
نصف موز (مویه دلخواه)
آرد ۲ قاشق غ
مغزیجات
یکم روغن نصف قاشق غ
همه رو تو همزن میکس کن قابلمه نچسبو بزار داغ شه با قاشق گرد گرد بریز رنگش طلایی مایل به قهوه ای شد برگردون آماده شد بده بخوره خیلی خوشمزست اکثرا دوست دارم

آرد تخم مرغ شکر روغن بکینگ پودر همه رو مخلوط میکنی با قاشق میندازی تو تابه گرم شده

من معمولا پودر پنکیک میگیرم

سوال های مرتبط