بله مشکل داره عزیزم
ناخنت بذار بلند شه لاک بزن
اره عزیزم غسل و وضو باطله
میتونی تو تایم پریودت بزاری بعد ریمو کنی
منم همینم ولی دلم نمیاد بااون حالتی وضو و غسل شک دار بگیرم🤣
اشکال نداره انشالله خدا جبران میکنه واسمون🙃🙃🙃
اره عزیزم مشکل شرعی داره میتونی ناخن مصنوعی بذاری هفته ی پریودت ❤️🎀
منمممم🥲💔
یه آخوندی میگفت که باید غسل جبیره انجام بدی وقتی که کاشت ناخن داری...دیگه نمیدونم درسته یانه ولی من دوساله همینکارو میکنم😂
دقیقا منم....من اینقد لاک خریدم همش بدون استفاده مونده
چون معتقدم ،نماز و وضو و غسل انجام میدم
نمیتونم ا خودم کنار بیام که لاک بزنم و غسل یکساعت دیر تر انجام بدم
منم دوست دارم ولی خب ....
دقیقا من
من عید یا عروسی ها میزارم
واقعا روحیه ام عوض میشه
یه بار بزار دلت نمونه بعد ریمو کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.