۱۲ پاسخ

اختیاری بیمه تعلق نمیگیره

من بیمارستان خصوصی رفتم با وجود این که ۳۶هفته بودم و درد زایمان نداشتم جنین هم دو دور بند ناف دور گردنش بود بازم میگفتن طبیعی دکترم میگفت که باید دلیل داشته باشه رو پرونده واسه سزارین که مامور بیمه اومد قبول کنه که پسرم یاری کرد نوار قلبش بد بود و اورژانسی سزارین شدم

اگه پزشک‌دلیل بیاره برای سزارین بیمه قبول میکنه من به دکترم ۵تومن دادم ک الکی برام نامه سزارین بزنه

اختیاری بیمه تعلق نمیگیره اما میتونی به دکترت بگی یه مشکلی بزاره توی پروندت یا بری روانشناس کلی آه و ناله کنیو بگی میترسی از طبیعی تا نامه بده

منم سزارین اختیاری شدم بیمارستان هم با بیمه تکمیلی قرارداد داشت کم شد
دکتر تو نامه بستری زایمان طبیعی نوشته بود موقع بستری از همسرم پرسیده بودن طبیعیه گفته بود نه سزارین
دکترم موقع عمل یه دلیل پزشکی نوشت
دکترم خودش ۷تومن گرف
بیمارستان هم ۳۰تومن بیشتر میشد فک کنم ۱۵و اینا دادیم

من خودمو بیمه تامین اجتماعی کردمدگفتم تو زایمانم به درد میخوره
چون سزارین درخواستی رفته بودم بیمه چیزی نداد

خیلی سخت میگیرن واسه بیمه، من تکمیلی بودم بچم بریچ بود سزارین اجباری بودم، تو خود بیمارستان سونو‌میکردن میگفتن اگه بریچ نباشه تو اتاق عمل هم مشخص بشه باز باید هزینه کامل سزارین رو پرداخت کنی

اگه بیمارستانی که قرارداد داره بیمه میده من خودم رفتم داد دوستامم رفتن همشون بیمه داده

سزارین اختیاری اصلا ممنوعه
اونهایی هم که مثل من انجام میدن از قبل با دکترشون هماهنگن
پزشک دلیل مینویسه ،مینویسه سز اجباری
من بیمارستانی که رفتم با تکمیلی قرار داد داشت یه بخشی رو داد

عزیزم اسم فرزتدتون معنیش چیه

اگه سزارین اختیاری باشه بیمه تعلق نمیگیره

اگه بیمارستانی که میری با بیمه ات قرارداد داشته باشی زیاد هزینه ای نباید بدی و قبول میکنند
و پزشکت باید یه دلیل پزشکی بنویسه
ولی اگه ذکر بشه سزارین اختیاری بیمه نمیده

سوال های مرتبط