بهش بگو كه قرار بچه خودشو به كسي ديگه اهدا كنه بدونه.
چه دل بزرگی داره به نظر من اینا همش به خاطر پوله وگرنه هیچ کس نمیتونه بچشو بده به کسی دیگه ایا ایندش با اون خانواده چجوری بشه
نمیدونه چقدر هزینه میدن برا اهدا
ازمایش میگیرن قیمتم متفاوته سنش کم باشه زیادمیدن زیاد کم یه دوستی داتم مامان هستی اون میداد خودشم هر۶ماه یبارمیشه داد
بده یا بگیره؟
باید بره مراکز ناباروری زیر ۳۵ سال باشه و سالم، اونجا دارو مصرف میکنه و هزینه هاشم طرف گیرنده میده و آخر هم بیهوش میکنن و تخمک هارو میکشن، (پانکچر)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.