۴ پاسخ

پسر منم همینه خودم داغون شدم ان شاءالله از فردا می خوام شیر بگیرمش همه دندوناش خرابه خیلی عذاب وجدان دارم امروز روز آخری هست که شیر می خوره ولی خودش خبر نداره بلاخره تصمیم گرفتم از شیر بگیرمش الان تایپیک زدم برای از شیر گرفتن

عزیزم وقتی بچث فقط شیر میخوره و غذا نمیخوره از شیر بگیرش
حتما با یه دکتر مشورت کن در این باره
دختر من با اینکه غذا خوب میخوره و اشتها داره ولی چون در روز بیشتر از چهار بار شیر میخوره دکترش گفت یک هفته بعد از واکسن هجده ماهگی از شیر بگیرمش

متنفرم از شیردهی کمر درد دارم دندونام درد میکنه

عزیزم خدا قوت پسررمنم تا صب چسبیده بهم الان همینجوری وصله اوایل عصبی میشدم الان باهاش کنار اومدم اعصابم راحتتره دیگه چیزی نمونده اذیت میشی از ۱۵ماهگی بگیر

سوال های مرتبط