۶ پاسخ

من گاهی یادم میرفت باردارم تا هفته ۲۱

خب بهتر هرچی کم علامت تر و سبک تر
دنبال دردسر میگردین 😁

منم انگار نه انگار حس بارداری ندارم همش فکر میکنم الکیه

خوبه که

شکم بعضیا ندارن بعضیا از ماه ۶
خوشگلی و زشتی هم برا تعداد محدودی
منم هیچ فقط بچه برییچ شده لگد میزنه دسشویی ام‌میگیره وگرنه هیچ تغییری نداشتم

مگه قراره چه تغییری کنی

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وهفتم بارداری