خانما بنظرتون دلیل زود انزالی چیه

تصویر
۱۳ پاسخ

مردای ایرانی کلا خروسن

فاصله زیاده بین نزدیکی

ختنه😁

راهکار زیادشده واسه زودانزالی دکتر برین تاراهنمایی کنه.به شوهرت سعی کن سردی جات کمتربده بخوره گرمی خیلی برای زودانزالی مفیده

همه همین برای من که مهم نیست تازه لز خدامه😅

عزیزم چاره داره من زدم گوگل راه های درمانش بعد انجام دادیم خوب شد ..یکیش این بود وسطش که احساس کرد سریع فاصله بگیره آروم آروم چند قدم راه بره و چند تا کار های دیگه که کم کم خوب شد

چون ایرانی هستن عزیزم🤷‍♀️

حالا برعکس شوهر من دیر ارضاس🥴🥴🥴

ممکنه واریکوسل داشته باشه

شوهر منم این مشکل داره ومن بهش گفتم دیگه تا نری خودتو درمان نکنی از رابطه خبری نیست

خیلی دلیل میتونه داشته باشه
برید دکتر مطمعن باش مشکلت حل میشه

شوهر منم بعضی وقتا همینجوره

فکر کنم یه درصدیم بخاطر ختنه باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۲ سالگی
مامان ای نور مامان ای نور ۱۶ ماهگی
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نازدونه🌹 مامان نازدونه🌹 ۱ سالگی