من ۴ روز بعد موعدم بیبی چکم مثبت شد ترشحم داشتم سفید شیری و بی بو بود
فرداشم رفتم بتا دادم رو ۸۱۵ بود عزیزم انشالله ک بارداری فداتشم
من زدم بعد سه روز هاله افتاد
وای دقیقا منم هرچی میزارم کسی جواب نمیده
منم ۲ روز تاخیر نشدم ولی رابطه محافظتی بود
بنظرم بیبی چک بزن منم اگه پریودنشدم میرم ازمایش
سلام عزیزم ایناهمون ترشحات شیری هست رو دستمال میشه لیمویی وبنظرم عفونت نیست منم این ماه یکباراقدام کردم وشش روزمونده به موعود بیبی چک مثبت شدم فعلن منتظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.