با ۸ روز تاخیر منفی آخه چرا 🥹🥺🥺

تصویر
۶ پاسخ

انشاالله که زودتر بی بی مثبت ببینی جانم❤️

عیب نداره ایشالا ماه های بعد. قرص و آمپول مصرف کرده بودی؟

ببین تخم شوید چیه بخور روز اولی که پریود شدی تخم شود

اره قصه نخور مهربون خدا بزرگه من اینقد دیدم بیبی منفی و یسال و نیم دیگه عادی شده بزام بلاخره میشه🤧🤣

بازم صبر کن دوروز دیگه پریود نشدی تکرار کن شاید لقاح دیر گرفته

تنبلی تخمدان نداری ؟یا شاید هورمن هات بهم خورده برو دکتر حتما

سوال های مرتبط

مامان اینده 🫂 مامان اینده 🫂 قصد بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم قصد بارداری
مامان نی نی🥹🩷 مامان نی نی🥹🩷 قصد بارداری