با ۸ روز تاخیر پریود شدم چرا اخه

۷ پاسخ

برای تنبلی تخمدان قرص پونیکا عالیه روزی یکی.از پنجم پریودی یه استکان آب بریزی تو انجیر بزاری بجوشه بعد آبشو بخوری. گرمی زیار بخور زنجبیل دارچین خرما.گرده نخل عالیه.پباده روی.شکر و قند و نوشابه و شیرینی‌جات حذف.ورزش و رقص تو خونه اینا خیلی خوبن برا تنبلی تخمدان

برای تنبلی دکتر بهم قرص زینک داده یعنی خوبه زینک

تنبلی تخمدان دارم

عزیزم تنبلی نداری

😔😔😔

😭😭😭خیلی بده من دیروز افسرده شده بودم

استرس

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
منتظر نی نی منتظر نی نی قصد بارداری
مامان تمشک  😍 مامان تمشک 😍 هفته نهم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامانِ پناه🐣 مامانِ پناه🐣 قصد بارداری
مامان اینده 🫂 مامان اینده 🫂 قصد بارداری