۷ روز تاخیر پریود شدم چرا اخه

۲ پاسخ

چون خدا نخواسته خواهر خدا باید بخاد

منم هشت روز تاخیر ولی بتا منفی بی بی هم منفی ،احتمالا برای تغییر فصل

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان آینده🩷🩵 مامان آینده🩷🩵 قصد بارداری
مامان عشق دوقلو🥑 مامان عشق دوقلو🥑 هفته هفدهم بارداری
مامان چشم انتظار🪽 مامان چشم انتظار🪽 قصد بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری