با ۷ روز تاخیر همین الان پریود شدم ☹️

۵ پاسخ

غصه نخور گلی ایشالله این ماه باردار میشی توکل به خدا

ای بابا ۷ روز ک‌ ثابقه نداشتی

قسمت باشه این ماه میخوام دارو مصرف کنم ، مثل کلومیفن و اینا .....

دوره سیکلم ۲۷ روزه است

قبلا پریود هات منظم بود؟

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان آینده🩷🩵 مامان آینده🩷🩵 قصد بارداری
مامان چشم انتظار🪽 مامان چشم انتظار🪽 قصد بارداری
Mariam🧸 Mariam🧸 قصد بارداری