اسم پسر بردیا خوبه یا شاهان؟

۲۳ پاسخ

بردیا، دیگه همه شدن شاهان و جانان 😄😄

بردیا خوبه

بردیا

بردیا

بردیا از نظر من

بردیا خوشگله

بردیا

بردیامن خودم میگفتم اکربچه دومم پسربشه میزارمش بردیا

بردیا

بردیااا
شاهان نههه

من بین بردیا و مهراد موندم

هر دو قشنگه از نظر من بردیا

شاهان😍

بردیا

شاهان خیلییییییییییی خز شدهههههه، بردیا قشنگتره

من عاشق شاهان بودم ولی قبل من اطرافیان گذاشتن نمیذارم دیگه اگه پسر شه

شاهان عالیه👌

منم بین بردیا و ایهان موندم نمیدونم کدوم

من بین کارن و بردیا موندم

شاهان

شاهان

شاهان

شاهان

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان باران و تودلی مامان باران و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان فسقلی 🥹❤️ مامان فسقلی 🥹❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان ژیوان🩵💙 مامان ژیوان🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بردیا و برهان مامان بردیا و برهان ۱ ماهگی
مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری