۵ پاسخ

آهن و د۳( اگر دوز ۱۰۰۰ باشه )روزی یکی امگا دو بار در هفته و مولتی هم چون چاق کننده هست بهتره دوبار خورده بشه وگرنه که هر روز هم میشه خورد

ارع عالیه
برا شیرت هم خوبه
روزانه بخوور

فقط بهداشت به من گفت د۳ دوز ۱۰۰۰ بخور

نه مشکلی نداره و د۳ و امگا و اینا باعث چرب شدن شیر هم میشه

نه اتفاقا عالی هم هست بدنت کم نمیاره

سوال های مرتبط

مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی