۱۲ پاسخ

بعدش سرلاک خوب وزن میده البته خالی نه من توش حتما موز و پودر مغزیجات میزنم
یادمه یبار یکی کفت بچه هایی که کم وزنن میتونن گاهی بستنی وانیلی ساده بخورن وزن دهیش خوبه
یا میان وعده گاهی دنت اینا بده

عشقم حلیم من درست میکنم بلغور گندم و گوشت یا سینه مرغ و یکم سیب زمینی و کره و اب قلم میزارم میپزه بعدش گوشتو و سیب زمینی رو میکس کن توش خیلی مقویه
یا اوتمیل درست مبکنم
موز تو همه فرنی هاش میریزم
سوپاشو همیشع سیب زمینی و برنج بریز و اب قلم

من هویج و سیب زمینی کرفس و پیاز و سینه مرغ رو میپزم. بعد آبش که کم شد شیر میریزم توش یکم میپزه بعد خامه و کره بهش اضافه میکنم. شب قشنگ سیر نگهش میداره

دختر منم همینه
هیچی نمیخوره

پسر منم همینه وزن تولد ۳ کیلو یکسالگی ۸۴۰۰. هرکاریم بگی کردم از سرلاک و بیسکوییت نوتری تا اب قلم و گوشت وعصاره پای مرغ و کره. فایده ای نداشت از وقتی ازمایش داده دیدم مشکلی نداره دیگه بیخیال شدم

تحم مرغ و هفته ای چهار بار بده بادام و مغزیجات و میان وعده با مایت و دنت و ابن چیزا بده سیب زمینی اب پز اکثرا بده تپل میکنه سویق جو دو سر گندم بخر فرنی بپز صبحاا بده بهش اب گوشت و با سنگک بده ….

دختر منم 3650بدنیا اومد یک‌سالگی هشت و نیم خیلی کمه باید سه برابر باشه ولی دوکیلو کم داره

وزن تولد دخترم ۲۵۰۰
وزن یک سالگیش ۱۳۸۰۰
🫡😶‍🌫️
من کلا زیاد به وضعش میرسم طوری که دیگه برام شده یه مریضی
وسواس پیدا کردم اگه یبار یچیز ساده بدم بهش دیوونه میشم تا صب نمیتونم بخوابم🤣😭

او مال منم 2400 بود
الان 8عه

من هر روز توی غذاش هویج و سیب زمینی میریزم وزنشم ۹ماهگی۱۲کیلو بود البته بچه من از اولش وزنش کم نبود وزن تولدشم ۴و۱۰۰بود

اره کمه عزیزم
حلیم درست کن واسش
کره بریز تو همه غذاهاش
همه مغزیجاتو پودر کن تو همه چی براش بریز رو پوره میوه فرنی اوتمیل
گوشت تو شیشع هم بپز براش با سیب زمینی

سلام عزیزم سیب زمینی هویج سرلاک کلا پروتئین وزن زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی