خدایاباصدای بستن در میترسم 🤣🤣

۷ پاسخ

اون شب ساعتای ۱۲ بود دخترم تازه خوابیده بود یهو رعد برق شدید زد منم مثل دیوونه ها تو خونه جیغ میزدم شوهرمم تازه خوابیده بود از خواب پرید گفتم پاشو پاشو زدن وای خدا زدن شوهرم زهر مار زدن احمق خنگ داره رعد و برق میزنه ‌

من از صدای بمب و جنگنده هم نمیترسم عادی شده انقد میزنن

حالا منو بگو ما طبقه اولیم از لابی صدا میاد هر بار زهر ترک میشم💔😕

اره بخدا.
من با صدای پای بچه طبقه بالام میترسم

منم.

من از صدای زنگ تلفن میترسم

😂 😂 وای خدا نکشتت

سوال های مرتبط

مامان 💙مامان رادین💙 مامان 💙مامان رادین💙 ۲ سالگی
مامان مو طلایی🐥 مامان مو طلایی🐥 ۲ سالگی