روز ۱۴ آی یو آی بتاتون چند بود ؟؟؟؟؟؟؟
من ۱۲۹ کمه؟😭

۷ پاسخ

مبارکه عزیزم
همین که مثبته خداروشکر

مبارکه مثبتی

مبارکه گلم

خیلی خوبه من ۱۰۷ بود بتام

من ١٦ روز بعد از اي يو اي بتا ١٨٠ بود ٤٨ ساعت بعدش ٣٠٠ شد

مهم اینه قشنگم مثبت، انشالله میره بالا، هر48ساعت یبار تکرار کن باید 2برابر بشه اگ شده بود دیگ هیچ نالاحتی نداره، تبریکم میگم عزیزم❤️

عزیزم خوبه ، این یعنی باردار هستین الحمدلله 😍🥺

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانم مامان رقیه خانم هفته بیستم بارداری
مریمی مریمی قصد بارداری
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته دوازدهم بارداری
خـدایا شکـرت🤍 خـدایا شکـرت🤍 قصد بارداری