۴ پاسخ

ده روز پونزده روز اول خیلی سخته من ولقعا درکت میکنم
منم پنج شب اول بیمارستان بودم بعدش که مرخص شدم باز درگیر زردی شدم خیلی افسرده شدم خیلی برام سخت گذشت اما خداروشکر الان خیلی بهتر شدم

اگه با شیشه راحت تر شیر میخوره شیردوش برقی بگیر بدوش براش. من همین کارو کردم. براش میدوشم یکی دو بار هم از سینه میدم

خب شیرخشک نده ک شیر خودتو بیشتر بخوره،بچه فکش ضعیفه مشخصه راه راحتو انتخاب می‌کنه
و اینکه افسردگی بعد زایمان🥺

افسردگی گرفتی عزیزم خیلی سخته ولی میگذره

سوال های مرتبط