اگه مهمات اونجا گذاشته باشن اره چون جاسوساشون بهشون آمار میدن میزنن
ممکنه اره چون میگن از پایین بعضیا تونل دارن. و اونا میدونن
ما اراونورم نترسیم ازاینور میترسیم. برای مطلوم نمایب
حالا امسالو خونه باشید عذاداری کنید
اگه نزدیکش پادگانی چیزی نباشه
نه
انشاالله امام علی نگهدار همه باشه
اصلا نرید
اره خیلی نرید
بستگی ب شهری داره ک زندگی میکین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.