۳ پاسخ

منم نو روز تاخیر دارم ازمایش دادم منفی بود ـ صبر میکنیم تا چن روز دیگه انشالا دوتامون بارداریم

نه ‌ فقط چند روز پیش همینجوری یهویی سردرد شدم

علائمم دارین؟

سوال های مرتبط