یه پماد خوب برای سوختگی باسن نینی بگین 🥲

۲۰ پاسخ

کالاندولا عالیه

زینک عالیه

میگم از کنارک خبر داری اوضاع چطوره؟

ریکاو

سودوکرم

من زینک و کالاندولا باهم میزنم تا الان خیلی خوب بود

دختر من دو‌ روز هست هردفعه که پی پی میکنه میسوزونه شدید باسنشو
یک عالم ‌پماد سوختگی داره زینک اکساید ایروکس
کالاندولا
لافارر
ان ان
بی بی فرست
هرچی که برا سوختگی گفتن رو زدم فرقی نکردن
ان ان فرق کرد ولی دکتر گفت پوستشو نازک ‌میکنه دیگه نزن بی بی فرست داد بهم اونو میزنم یکی‌ دوساعت هست
ولی هنوز‌ فرقی نکرده

وازلین کودک برای من جواب بود حتی پماد خارجی زدم بدتر کرد کالاندولا و هرچی که بگی

ان ان

کالاندولا

من از آد خیلی راصی ام

من پوست رو باسنش یکمی رفته چی بزنم براش

ریکاو

من از زینک جواب گرفتم

ماما بیبی

زینک اکساید

من کالاندولا میزنم خوب بوده تا الان

پماد تالک فیروز اب رو اتیشه،

کالاندولا

زینک اکساید ۲۵٪

سوال های مرتبط

مامان آنیل🐣 مامان آنیل🐣 ۱ سالگی