ذخیره شیر خشکتون تو این شرایط چند تاست؟

۲۰ پاسخ

۴ تا

30 تا

۵ تا دارم.
همش ۵ نگه میدارم.
۱ دونه استفاده میکنم مجدد میرم یه دونه جدید میگیرم که ۵ تا بمونه.
آخه بیشتر بچه هستن دیگه،یهو ممکنه بهشون نسازه یا از ۶ ماه شیرخشک باید عوض شده ممکنه شماره ۲ شیرخشک بهش نسازه باید عوض کرد.
برا همین همینقدر کافیه

خواهر شوهرم ۲تا گرفته با ۲تا سرلاک بیچاره پستشون کرد از تهران منم ۵تا دارم

یه دونه

یکی فقط

۲ تا دارم فقط

۵تا.

هیچی😐🙄هرسری تموم میشه میریم میخریم🤦‍♀️😂
البته چون کمکی روزی دو وعده میدم
هفته ای یبار میخریم

کاری ب این شرایط نیس،کلا همسرم سهمیه هاشو همیشه سر ماه کامل میگیره

۶ تا

۶ تا

سه تا

۱۰ تا مثل همیشه

۱۶ تا

یه نصفهههه😐

۲تا شیرخشک

۴تااا

۱۵‌‌‌‌‌‌‌

۵ تا شیرخشک

سوال های مرتبط

مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۴ ماهگی
مامان Delana مامان Delana ۹ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۸ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی
مامان نوتلا 🍫🐻 مامان نوتلا 🍫🐻 ۱ سالگی
مامان هانیه سادات مامان هانیه سادات ۱۶ ماهگی