۴ تا
30 تا
۵ تا دارم.
همش ۵ نگه میدارم.
۱ دونه استفاده میکنم مجدد میرم یه دونه جدید میگیرم که ۵ تا بمونه.
آخه بیشتر بچه هستن دیگه،یهو ممکنه بهشون نسازه یا از ۶ ماه شیرخشک باید عوض شده ممکنه شماره ۲ شیرخشک بهش نسازه باید عوض کرد.
برا همین همینقدر کافیه
خواهر شوهرم ۲تا گرفته با ۲تا سرلاک بیچاره پستشون کرد از تهران منم ۵تا دارم
یه دونه
یکی فقط
۲ تا دارم فقط
۵تا.
هیچی😐🙄هرسری تموم میشه میریم میخریم🤦♀️😂
البته چون کمکی روزی دو وعده میدم
هفته ای یبار میخریم
کاری ب این شرایط نیس،کلا همسرم سهمیه هاشو همیشه سر ماه کامل میگیره
۶ تا
۶ تا
سه تا
۱۰ تا مثل همیشه
۱۶ تا
یه نصفهههه😐
۲تا شیرخشک
۴تااا
۱۵
۵ تا شیرخشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.