نبض های پشت هم برای من اینجوری بود اولش مثل نبض های محکم بود بعدش فهمیدم پاهاشع ک لقدمیزنه
من تازه ۲۰هفتگی داره شروع میشه مث نبض نرمالو اروم داره میزنه❤️😍
مث حرکت ماهی از ۱۱هفته حس کردم
تو دوازده هفتگی حسش میکردم کجاست
تو هفته های من هر روز باید تکون بخوره؟ من اخه یه روز حس میکنم بعد دو روز اینا اصلا نمیفهمم
دستتون بزار روی لپت زبونتو تکون بده، این مدلیه تقریبا
لگد زدنش که محکم تر از این حرفاس
من دو سه روزه تقریبا واضح تر حس میکنم نسبت به قبل ولی هنوز دو سه هفته مونده تا شدیدتر هم بشه ..الان مثل چرخیدن با فشار به شکم یا دوسه تا ضربه خفیف به داخل شکم .. فشار به مثانه این جوری ..قبلل هم در حد تکون ریز و لرز
تا حالا تو دستت ماهی قرمز گرفتی تکون بخوره .همون حسو داره
بعضی حالت ترکیدن حباب بعضی حالت نبض بعضی حالت سر خوردن ماهی تو شکم. من خودم حالت حباب
لیز خوردنه تقریبا من ۱۸ هفتگی یکم حس کردم
من تازه یکی دو هفتس احساس میکنم .مثل ترکیدن حباب هستش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.