عزیزم من گردن و چونه پسرم حساسیت شده بود از تو کهواره چند تا پماد که گفته بودن زدم بهتر که نشد بدتر شد رفتم دکتر یه پمادی داد دو روزه خوب شد لطفا اینطور چیزا رو فقط از دکتر بپرس همین الان اینحا بیشتر از ده تا پماد معرفی کردن
پماد ان آن بزن مخصوص قارچه
یا خداااااا اصلا مای بیبی نکن بشورش بعد هر ادرار
پوماد آلفا کالاندولا ان ان قاطی کن بزن
روغن نباتی بزن
ما بی بی نکن بیشتر بازش بزار
پماد بزن با هم صابون کالاندولا بخر
کالاندولا بزن
این سوخته حالت قارچی شده با اب صابون بشور خشک کن پماد کالاندولا بزن
گل سرشور باروغن نباتی فقط
قارچ پماد کلوتریمازول بزن دختر من ناحیه تناسلیش شده بود دکترش داد دوبار زدم خوب شد
انگار قارچ زده
فق سودوکرم
این سوختگی نیست قارچه حتما باید دکتر ببینه
ای خداااا قارچ گرفته حتما پاماد زینک اکساید بزن بچه بیچاره میسوزه اونجاش🤦♀️
خدایا توبه چرا مواظب نیستی 😭😭😭
کالاندولا بزن یکم بازش بذار ب ا هوا بخوره
ببین براپسرمنم اینجوری شده بود برو داروخونه پمادمحافظت ازپای بچه آردن بخر یعنی یک دریک
سریع خوب میشه شک نکن سریع برو بخر بزن
پماد کلوتریمازول موضعی بزن برا قارچش .پماده کوچیکه پماد کالاندولا هم بزن سوختگی رو خوب کنه
پماد ان ان و کالاندولا ترکیب کن بزن براش
ای جان ببر دکتر بیشتر میشه ، چند تا پماد میده بهتر میشه
پماد کروتیمازول با هیدروکورتیزون قاطی کن بزن قارچه
اگ حساسیت نداره و از پی پی سوخته
باز بزارش چنتا پمادرو قاطی کن بزن کالاندولا،زینک،ان ان ،اردن،فیروز
قارچه
زینکاکساید یهلایه ضخیییم بزن
گلم پماد آلفا درمان هر دردی هست باور کن امشب بزن ببین فردا چه قدر خوب شده انقدر خوبه فک کنم ۳۰۰ شده
عین پسر من شده فقط پماد استریل چشمی بزن درجا خوبش میکنه روزی چند بار بزن بچه اتو با شامپو بچه بشور بعد بزن
قارچی شده باید پماد ضد قارچ بزنی
وای
پماد اردن خیلی خوبه
نظافتش رو رعایت کن
پماد بتامتارون و کولتیمازول رو مثل چسب دوقلو قاطی کن بزن بهش نیم ساعت بعد پوشک کن…داغون شد بچه
این صابون ۶۹ هزار هست ی بار بزنی درجا گم میشه من هر وقت میشورم چون بو خوبی میده میشورم هیچوقت قرمز یا جوش نداره فدات بعد پوشک شو عوض کن
الاهی بگردم، پماد فلئوسینولون یا ویتامین آد بزن باز بزارش سریع خوب میشه
عزیزم بعدهرادرابا شامپوبچه بشور بعدخشک کن وباروغن نباتی یازینک یاان ان بمال وبزاربازبمونه چندبارتکرارکن خوب میشه اگه نشدقارچه ببردکترحتما
عزیزم این قارچع
با آب صابون بچه بشور تمیز خشک کن پماد کلوتریمازول بزن باز بزار خوب میشه
قارچیه. پماد ان ان یک درصد بزن دو روزه خوب میشه
گلم اینجور چیزا هزار تا دلیل میتونه باشه اینکه شاید عفونت داره شاید سوخته بعدش عفونت کرده در همه حالت نظافت و ضدعفونی جواب میده
سودوکرم بزنی خوب میشه
اوه اوه اوه اوه اوه
چرا اینجوری شده چی بهش دادی خورده ؟؟؟
مای بی میکنی ؟؟
از پسر منم اینجوری شده بود ی چند روز میشستمش قشنگ خشکش میکردم بعد کرم زینک اکساید میزدم میبستم خوب شد
شبیهه قارچ
قارچی شده ببر دکتر پماد میده
وای بمیرم براش یبوست هس؟
قارچی شده
الهی بچه پاش سوخته
پماد نداری بزنی؟!
فکر کنم سوخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.