تب سه روزه کرده
گیسو تب داشت دوروز بردمش دکتر گفت تب سه روزست احتمال داره بعدش بدنش همینطوری بریزه بیرون نگران نباش.گفت تو این سن بچها میگیرن طبیعیه
پسر منم اینطور شد کل بدنش صورتش خیلی اذیت شد بردمش دکتر گفت حساسیته ازهوا دوتاامپول زدبهش پماد وکرم ترکیبی داد تایه هفته خوب شد
اگر چند روزه تب داشته احتمالا از اونه،بردیش دکتر به خاطر تبش؟
فک کنم تب زوآ
پسر منم شد دوروزه کمتر شد خوب شد
شبیه ویروس رزوئلا بعضی بچه ها میگیرن
اگه تب داره پوست خیاربزار بدنش گرمیشوبگیره
سرخکه عزیزم دختربزرگه منم بعدواکسن ۶ماهگی اینجوری شده بود تبم داشت
آبله نیس؟🤔
پماد کالامن بزن
قبلش تب نکرد؟خارش نداره؟ پسر من تب کرد بعدش این دونه هارو ریخت بیرون دکتر گفت بیماری رزوئلا هست چیز خاصی نیست. الان کل بالاتنه و صورتش پر از این دونه هاست
عزیزم قبلش تب نداشت؟مواد غذایی جدید ندادی؟
غذای جدید دادید؟! شاید حساسیت زده
حساسیته
حساسیت نیس بخاطر حرارت بدنشه
چی بهش جدید دادی؟
حساسیت نیست احیانا.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.