مامانا ۳۷.۴تبه؟

۴ پاسخ

شروعش هستش یهو میره بالا همش چک کن

بايد كنترل كني بالاتر نره
٣٧/٥ به بالا تبه

نه عزیزم از 38تب محسوب میشه

از ۳۷ونیم شروع میشه تند تند چک کن ببین نمیره بالا خدایی نکرده استا بده

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۶ ماهگی