من برای رادمان سیسمونیش یه شلوار لی سایز ۱ گرفتم هنو اندازه شه 😐
به نظرم بزرگه عزیزم اگ سایز کوچیکش خیلی فیت نبوده میگرفتی خوش ایست تر بود تو تنش
نه قشنگه بامزه شده
منم یه سایز بزرگ تر گرفتم ولی دادم خیاط پاینش یکم کوتاه کرد خیلی خوب شد
پیراهن و ننداز زیر شلوار و پیراهن لش تور بپوشون با شلوار هم تراز شه
تا از داخلش بزن عزیزم
یک سایز کوچیکترش فیت اندازه اش بود؟ اگه اوتم یه ذره بلندتر بود کاش یک سایز کوچیکتر میگرفتی
بعد تیشرت لش ب اینا میاد بادی رو شلوار لی قشنگ نمیشه
مدلش خوش پا نیس اگه حس میکنی نمیاد
خیلی پایینش تا خورده شاید اگ درش بیاری قشنگتر باشه
نه عزیزم خوبه منم عمیشه بزرگ ترمیگیرم اذیت نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.