۲ پاسخ

منم‌تحت نظر دکتر سالاری ام‌اما برای حکیم نپرسیدم میان یانه ،قبلا میرفتن حکیم احتمالا الانم برن ،یه زنگ به مطبشون بزنید از منشیش بپرسید

دوست من دوسال پیش میخاست حکیم بگه بیاد که اونم زایمان زودرس کرد الان نمیدونم

سوال های مرتبط