۶ پاسخ

اره خوبه همیشه هم پیدا میشه

من از اول به بچم دادم هم وزن دهیش خوب بود هم یبوست نشده. ولی هر بچه ای فرق میکنه

من بعد از تروویتال ببلاک دادم

منکه استفاده میکنه از اپتامیل برا دختر من بهتر بود

عالیه

خیلی وزن دهی خوبی داره اما هضمش سنگینه ممکنه یبوست بشه بچه
من آپتامیل میدم طبق تجربه اطرافیان و شنیده ها گفتم

سوال های مرتبط