سلام کسی با قرص لترزول باردار شده؟

۴ پاسخ

امروز باید پریود میشدم نشدم فقط حس پریودی دارم بی بی چک زدم مثبت شد،من میشه دو روز جلو میندازم ولی الان روز موعدمه نشدم

منم چند دوره خوردم نشد این ماه نخوردم زدم ب بیخیالی و پیاده روی زیاد فک کنم باردارم

من نزدیک دوسال خوردم نشد انشاالله شما همین ماه دو قلو باردار میشی

من چند. دوره خوردم نشد. ولی بعدش طبیعی باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
مادر آینده مادر آینده قصد بارداری