هفته دیگم تولد پسرمه،کیک سفارش داده بودم ولی هانمه گفت نمیتونم اماده کنم،دیشب چندتا تاپر ماشین برای روی کیکش خریدم و درنهایت ی کیک اماده میکیرم و تزیینش میکنم😊حتما تولد میگیرم چون بچه ها واقعا میبینن و براشون مهمه
تو این شرایط واقعا مگه جایی برا تولد گرفتن هم میمونه
حتما تولد در حد کیک چند بادکنک هم باشه بگیر نزارید. بچه هم عمق فاجعه را بفهمن انشاالله سالهای بعدی با بهترین رقم بخوره برامون
من برای دخترم روز جمعه تولد گرفتم بخاطر این شرایط همگی خونه پدر شوهرم هستیم یک کیک گرفتم و کمی وسایل تزیین خیلی خوش گذشت کمی روحیه خودمون هم عوض شد
منم تولدپسرم بوددهم نتونستم براش بگیرم خدالعنت کنه امریکاروولی براش میگیرم گناه داره بچه ان نمیفهمن ک چ خبره
عزیزم منم دیروز تولد گرفتم براش یه موتور شارژی گرفتم کیک خونگی درست کردم بادکنک و فشفشه و برف شادی دوست داشت براش خریدم و شام هم پختم با مادرشوهرم اینا خوردیم خیلی به بچه ام خوش گذشت و کلی ذوق کرد
تولدش مبارک براش بگیر یه تولد ساده و خودمونی برا دختر من ۱۴ بود گرفتم براش خیلیم خوش گذشت با اینکه خیلی ساده بودش
دختر من ۲۱ تولدشه
تولدش هم مبارک باشه،ان شالله از این به بعد جهان روی خوب و ارامش رو به همه بچه های این سرزمین نشون بده
ببین چی دوست داره
مثلا من امسال قصد داشتم تولد سه تایی بگیریم و کارایی که دوست داره انجام بدیم مثلا از صبح بریم خانه بازی بعدش غذای مورد علاقش پیتزا درست کنم بعدشم کیک و کادو و بادکنک
اما خب مهمون اومد و یجورایی تولد دسته جمعی شد و اونم بهش خوش گذشت
یه کیک کوچیک و چند تا بادنک بخر براش تولد بگیر،روحیه خودتون هم عوض میشه این طفل معصوما گناهی ندارن
بگیر براش عزیزم یکم دور هم جمع میشین استرستون هم کمتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.