۳ پاسخ

سایز 4 ولی خواستی بخری سانت بزن حتمن چون بعضی وقتا شماره ها فرق داره

سایز۳

من که اصلا نمیدونم سایزها رو لباس تو خونه ای روش نوشته ۳ که الان کیپ تنشه

سوال های مرتبط

مامان سارا.سلین🫀🤎 مامان سارا.سلین🫀🤎 ۱۱ ماهگی
مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۶ ماهگی