وااای دقیقاااا من همین مشکل دارم...همه چیو خوووب میفهمه ها ولی همش با اشاره صحبت میکنه
دخترای من الان که ده و چهار ساله هستن به بابا و مامان با و ما میگین الان پسرمم همینو میگه فک نکنم تنبلی باشه پسر منم خیلی حرف میزنه سرمونو خورده بیوفته میگه جت یعنی زد الان دو سه روز یاد گرفته میگه بیا کل روز حرفش همینه بیا بیا الو بیا
بیشترباهاش صحبت کن عزیزم من ازبچگی بادخترم خیلییییی حرف میزدم الانم هزارماشاله زودحرف اومد
فکر میکنم دخترا زودتر زبون باز میکنن
طبیعیه پسرا در این زمینه تنبل تر باشن
فعلا زوده گلم باهاش حرف بزن
دختر من بابا مامان آجی هلیا عمه عمو دایی آب آش هپو بیا اینا رو میگه
دختر من عمو، عمه، مامان، بابا، بابایی، ننه، هامون، نی نی و یه سری کلمات دیگه رو کامل میگه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.