مامانا من سوزش داخل واژن دارم چیکار کنم 😭

۷ پاسخ

کلوتریمازول واژینال استفاده کن اگه بیرونی هم سوزش و خارش داری بگو جدا پماد بده واس اونم

سلام گلم من همینجوری بودم هرچی پماد میزدم خوب نمیشد ی سوزش بدی ک فقد گریه میکردم بعد مادر بزرگم گفت ک کف دستت نمک بریز برو ت دسشویی قشنگ جای ک میخارع و میسوزه با نمک بمال و ی دقیقه باشه بعد بشور بخدا بعدش سوزش و خارشش خوب شد

داوالاگ سی پماد داخلی

کلوتریمازول واژینال

اگه الان نمیتونی دکتر بری پماد کلوتریمازول بگیر بزن

شاید عفونت داری

پماد کلوتریمازول بزن

سوال های مرتبط

مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی