کسی هست بچش فقط با سرگرم کردن و بازی غذا بخوره؟

۱۱ پاسخ

آره دختر من

اره اگ سرگرم نکنم نمیخوره یا میریزه بیرون غذاشو

من اکر براش کتاب نخونم لب به غذا نمیرنه تازه جدیدا دیگه با کتاب هم درست نمیخوره پدرم رو دراورده اعصاب برام نذاشته قبلا رو صندلی غذا میذاشتمش از شش ماهگی یه کم خودش میخورد لا به لاش منم دهنش میکردم الان یک ماهی هست رو صندلی دو قاشق میخوره پامیشه کاسه میریزه رو سرش میشینه رو میز صندلی غذاش و منم بخوام بهش بدم لبش رو میبنده، منم دیگه کغتم رو زمین بشینم برای اینکه در نره کتاب مورد علاقش رو بیارم بخونم از طرفی میترسم غذا خوردن با قاشق که یاد گرفته یادش برع و عادت کنه که همیشه‌من بهش بدم اصلا دارم دیوونه میشم نمیدونم چه کنم از دسش حالم از تایم غذا دیگه به هم میخوره

اره بچه های من

هوم دختر من

بله پسر من فقط با گوشی غذا میخوره

اره عزیزم فقط وقتایی ه باباش هست میشینه رو سفره که اونم همش با یه چیزی سرگرمه انگار عادت کرده

بله بچه من یا گوشی با تلوزیون



تو پیجم چیزای خوشکلی دارم بدردتون میخوره خانم ها یه سر بزنید تایپینگ هام 😍 ❤️
09011071761 روبیکا گروه هم دارم و بله هم دارم

اره عزیزم دختر من اینطوره

اره دخترمن 🥴البته قبلا
الان یه هفته بیشتره که حتی با بازیم دیگه نمیخوره هرچی میدم تف میکنه حتی یه قاشقم نمیخوره

آره دختر من فقط با گوشی غذا میخوره اگ گوشی نباشع هیچی تو دهن نمیکنه نمیدونم چیکار کنم شده بزرگترین فکر زندگیم

سوال های مرتبط