آخه دیروز نزدیک انفجار بودم خیلی ترسیدم دیشبم نخوابیدم جنگنده بالاسرمون بود ترس داشتم الان همش حس میکنم آب ازم میاد دست میزنم آب نیست ولی حالت انگار عرق کرده باشه وسط پاهات میشم
حالا منم چندروزی میشه اینطوری شدم ابکی
نه دختر مگه کیسه اب الکی
کیسه اب که سوراخ باشه مثل ادرار ازت آب میاد ترشح نیست که کامل آب میاد خیس خیس تا ساق پاهات خیس میشه اینا ترشح هستن عزیز همه دارن لیز و کشدار مایع آمینوتیک مثل ابه
لباس زیر ات هم همش انگاری خیس و زرد میشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.