بند پستونک خوبه بگیرم خسته شدم انقدر افتاد شستم

۱۱ پاسخ

چجوری تا حالا نخریدی دختر چند بار هم شدی از زمین گرفتی شستی 😂

اره سبک بگیر که وصل کنی لباسش

اره من گرفتم خیلی خوبه آدم راحت میشه

آره من گرفتم

اره منم دیشت خریدم گیره ایه خوبع

اصلا لازمه ی پستونک بند پستونکه👌

آره بابا ولی برند هی اورشی بگیر ن خراب میشه ن کثیف ب همه لباس‌ هاشم میاد

اره ولاستیکی دارم من خپبه

ارع منم باید بگیرم

ولی سبک بخر اون چوبیا جنبه تزیینی داره

اره عااالی

سوال های مرتبط

مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی
مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۶ ماهگی