بند پستونک چی خوبه؟

۳ پاسخ

آره عزیزم

من‌پارچه ای گرفتم خیلی خوبه

یه مدل ساده بدون مهره و عروسک اینا بگیر که بغلش میکنیدتو تنش نره و سنگینم نباشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۶ ماهگی
مامان دختر عزیزم مامان دختر عزیزم ۹ ماهگی