۵ پاسخ

من بادومی میدم این مدلی وقتی دو روزش بود دادم بعد ارتودنسی دادم الان فقط بادومی میگیره

پسره من مدل التراسافت بادامی استفاده میکنه رنگ ابیش خیلی هم خوشگله قیمتش ۱۰۰تومن برند همون بیبیلنده

من دقیقا همینو میدم

میگن ارتودنسی بهتره

مدل بادومی

سوال های مرتبط