خانوما این قرص دکترم بهم داده چبه خطر ناک نباشه

تصویر
۱۴ پاسخ

من گرفتم دکتر برام نوشته بود

امگا۳ هست دیگه..برای چی‌خطرناک باشه🤦‍♀️

چیش خطرناکه دقیقا؟؟ چرا خطرناک باشه!!
امگا۳ نیاز تو بارداری من از هفته پونزده شروع کردم اولش گفت دوتا در هفته بخور
الانم چهارتا در هفته میخورم

☹️🙁🤦‍♀️خدایا

حرف دکترو قبول نداری حرف ماهارو قبول داری

توش سم ریختن نخور

چرا فکر میکنی دکتر چیز خطرناکی بهت میده؟

به دکترت اعتماد نداری عزیزم؟؟
بدون جیوه هست و خوبه

امگا۳ واسه رشد جنین باید طبق دستور و تعدادی که گفته استفاده کنی خطری نداره اکثر پزشکا تو بارداری تجویز میکنن مخصوصا اگه ماهی کم بخوری

امگا سه ویتامینه خطرناک برای چی اخه منم میخورم هفته ایی یکی

مگه میشه دکتر تجویز بد کنه؟؟؟؟
چرا فکر میکنی ادم عادی ک تو این گروهه بیشتر از دکتر حالیشه!

عزیزم!!! وقتی دکتر داده چرا خطرناک باشه؟! مگه اینجا بهتر از دکتر میدونن عشقم!! نگران نباش هرچی دکتر میده بخور

دکتر ازهرکسی بهتر میدونه چه دارویی باید بده

نه عزیزم خطرناک برای چی امگا سه هست برای رشد و هوش حنین عااالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری