دکترم این قرص و داده اوکیه؟

تصویر
۱۴ پاسخ

برامنم همینو نوشته میخورم بعلاوه کلسی ویت

من اینو میخوردم معده ام اذیت میشد

خوشم میاد دکتر تو با اون همه درس و تخصص قبول نداری خانمای گهواره رو قبول داری 😂😂😂

من که به این حساسیت دادم اگه اسهال یا نفخ شدید شدی یهو از اینه

برای منم اینه

فروفورت گاین هم میتونی بگیری.اونم‌واسه همین شرکته فقط بجز اهن اسید فولیک هم داره.اگه جدا اسیدفولیک میخوری همین خوبه برات

منم همین و میخورم

منم میخورم همینو

دکتر بدبخت سواد نداره مگه؟

اگه تجویز کرده اره دیگه خیلی خوبه اهنه به منم داده

😂نه دکتر سواد نداشته قرص خوبی نیست
عزیزم خب این چ سئوالیه هر کسی براساس نیازش پزشک براش ی مدل قرص مینویسه

قرص اهنه من میخورم عالیه

منم همینو میخورم

قرص آهنه

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وهشتم بارداری