این قرص برای بارداری اوکیه ؟؟

تصویر
۷ پاسخ

ففول پلاس مقدار آهنش زیاده،خیلی یبوست رو بدتر میکنه😑من اول ففول پلاس میخوردم بعد دکترم عوضش کرد،البته بستگی به ویژگی های بدنت داره و آزمایشات ،دکترت تشخیص بده هر چی همون بهترینه برات

من ففول گاین میخورم

آره منم دکترم واسم داده

اره منم میخورم. دکترم داده

من ففول گاین میخورم

اره قرص آهنه

اره ولی تو هفته شما فکر‌نکنم نیاز باشه

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی
مامان گندم و گیسو مامان گندم و گیسو هفته سی‌ام بارداری