۸ پاسخ

اگه شکمت بزرگ شده و فرمش قشنگه اره برو چون بعدا ممکنه پف کنی زشت میشه عکسات

عزیزم من ۳۶ هفته رفتم زیادم اذیت نشدم

من تازه واسه هفته اینده هماهنگ کردم😅

چی مد نظرته
من اصلا نرفتم
لباس خودت میبری یا اونجا دارن
ارایش کجا باید انجام بدی

اره حتما برو الان

الان خوبه بعد خیلی سنگین بشی سخته

من تا یکی دوهفته دیگه میرم

هفته ۲۸ تا ۳۲ بهترین زمان

سوال های مرتبط

مامان مهرسا 🩷🌸 مامان مهرسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی