الان بنظرتون برم سونو وزن يا زوده؟

۱۰ پاسخ

برو گلم

من سه بعدی ام میخوام برم سونو رشدم برم چند روزه میترسم از خونه در بیام😢😔

من ۲۸ هفته رفتم

ن برو دیگه
منم ۲ روز پیش رفتم

الان بهترین تایمه اگه وزنش خوب نبود وقت داشته باشی اوکی کنی

برو من رفتم

برو..

ی بار الان باید بری ی بار ۳۵ منم دیروز رفتم

از ۳۰ تا 32هفته ب نظرم بهترین تایمه

من ۲۸ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان سامیار🩵 ساحل🩷 مامان سامیار🩵 ساحل🩷 ۴ ماهگی
مامان الین مامان الین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ✨ Jana 🎀Aram ✨ مامان ✨ Jana 🎀Aram ✨ ۱۲ ماهگی
مامان حمزه مامان حمزه هفته سی‌ونهم بارداری