سلام مامانا بنظرتون برم سونو رشد یا زوده ؟

۷ پاسخ

من میخواستم برم دکترم گفت بذار هفته های آخر برو، الان لازم نیست

یکی ۲۸ هفته میفرستن اغلب یکی هم ۳۶

برو دیگه الان وقتشه باید تو ۳۲/۳۳ هفته انجام بشه

نه بروديگع الان وقتشه

سلام نه خوبه برو

نه خوبه از ۲۹ هفته دیگه میرن

دیر هم هست
از ۲۸ هفته تایمش شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان دخترم و پسرم💙 مامان دخترم و پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسته💚 مامان پسته💚 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی