خانوما سونو رشد چندهفته باید برم؟۳۰هفته زوده برم؟

۱۵ پاسخ

معمولا یک بار هفته 28 تا 32 بارداری میرن
و سونوی اخرم 36 هفته به بعد

سونو وزن هم نرفتم

خانما من ۳۴هفتم باید چه سونویی برم؟

منم ۳۰ رفتم

سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp

من 34بود یا 35 رفتم دیگم نرفتم

بزار ۳۲ اینا برو

دیرم هست زودتر برو
من ۲۹ هفته دقیق رفتم

بین ۲۸ تا ۳۲ بهترین زمان

۲۸ هفته ب بعد

بین ۲۸ تا ۳۲ باید بری
دکتر من گفت ۳۰ برو
بعدیم ۳۶ میرم

من ۳۲هفته رفتم همین دوسه روز پیش
دیگ ام هیچ سونویی نمیرم والا خستمون کردن

۳۲ هفته برو خیلی بهتره

من ۲۴ خرداد نوبت دارم

خوبه برو

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تمناوایلیا🩷🩵 مامان تمناوایلیا🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی