معمولا یک بار هفته 28 تا 32 بارداری میرن
و سونوی اخرم 36 هفته به بعد
سونو وزن هم نرفتم
خانما من ۳۴هفتم باید چه سونویی برم؟
منم ۳۰ رفتم
سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp
من 34بود یا 35 رفتم دیگم نرفتم
بزار ۳۲ اینا برو
دیرم هست زودتر برو
من ۲۹ هفته دقیق رفتم
بین ۲۸ تا ۳۲ بهترین زمان
۲۸ هفته ب بعد
بین ۲۸ تا ۳۲ باید بری
دکتر من گفت ۳۰ برو
بعدیم ۳۶ میرم
من ۳۲هفته رفتم همین دوسه روز پیش
دیگ ام هیچ سونویی نمیرم والا خستمون کردن
۳۲ هفته برو خیلی بهتره
من ۲۴ خرداد نوبت دارم
خوبه برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.