خانوما می‌خوام فردا برم سونو رشد و وزن زوده ؟؟

۷ پاسخ

نه من دکترم یدونه ۲۸ هفته
یکی ۳۲ هفته
یکی هم ۳۶ هفته نوشته انجام بدم

از ۲۸ میشه رف دیگ
من دوس دارم زود برم ک اگ خدایی نکرده کم بود تغذیه مو درست کنم

من ۲۷هفته رفتم درسته متوجه شدم وزنش کمه اما خیلی غصه خوردم تنها لیدی میل داد نمیدونم اثرمیکنه یانه

من ۲۹هفته و ۶ روز رفتم

عزیزم من ۲۹ هفته و ۳ روز میرم..اتفاقا اگر زودتر برین متوجه رشد بچه میشین وخدای نکرده وزنش کم بود حداقل مکملاتونو بیشتر میکنن یا تغذیتونو بهتر میکنید.

خوبه ولی بزار 31 برو به نظرم بازم هر جور دوست داری

من ۳۲ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد