28هقته 4روز برم سونو رشد یا زوده؟

۱۴ پاسخ

بنظر من برو من دیر رفتم

منم شنبه میشم ۲۸ و یک روز طبق ان تی ...میرم

من ب دکترم گفتم برام سونووزن بنویس گفت ۳۲هفته نمیدونم چرادکترم فک میکنم زیادتوجه ای نداره!!!

به نظرم ۳۰ به بعد بهترین موقعس

من گذاشتم 31هفتم کامل شد برم

شما از انومالی دیگه نرفتی سونو؟

منم ۲۸ هفته و ۴ روز رفتم

برو 28هفتع

برو حتما

من میخوام ۳۰ هفته برم ۲۸ زود

31برو

ن خوبه. ۲۸ موقشه. ک اگ خدای نکرده کمبود وزن‌داره با قرص و‌پودر جبران‌بشه

من 31هفته رفتم عزيزم

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترم و پسرم💙 مامان دخترم و پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی